2012. június 2., szombat

Zöldségek a Gyulai 12-ből

 

Csütörtökön betértünk a „Szatyorba”, és elhoztuk életünk első környezettudatos vásárlásának termékeit, spenótot, répát, céklát, krémsajtot, hagymát, salátát meg még ezt meg azt.
A spenótot tegnap építettem bele a család étrendjébe. Olyan friss volt, hogy gyerekem azt hitte, a balkonról hoztam be (nem mondhatnánk, hogy képben van kertünk kapacitását illetően). 
 Ez lett belőle: Spenótos lasagne, krémsajt golyókkal

 


A répából ma csináltam étket, és a karotin teljesen befogta a tenyerem. Ha tudom, az arcomat is bedörzsöltem volna vele, még főzés előtt! Nem is emlékszem, utoljára mikor esett meg velem hasonló, pedig egy főre eső répafogyasztásban  országos élen állunk, versenyben a nyulakkal.
Azt hiszem a jövő heti rendelés már tudatosabb lesz. Át kell gondolnom, mit fogok készíteni azon a héten, hogy ne legyen se túl sok, se túl kevés. Nem akarok a szemetesnek termelni!
Pedig azt hiszem, elcsábulok, mert a jövő héten a tejtermékeké a főszerep.  
Ha te is csatlakoznál hozzájuk, megtalálod őket itt: http://szatyor.org/
 

1 megjegyzés:

  1. Annyira fel voltam dobva, amikor összeraktam a tényeket, hogy itt lesz a szatyor központja. Nálam már a 3-dik rendelés visszaigazolása csengetett ma este. Köszi a recept ötletet!

    VálaszTörlés